Gittigidiyor
KUŞAK SONU
HACK

AŞAĞIYA KAYDIRIN

AMAÇ

GittiGidiyor olarak ürün gamındaki çeşitliliğimizi vurgulayarak, aranılan tüm ürünlerin Pazar yerimizde bulunabileceği algısını pekiştirmeyi ve farkındalığı arttırmayı hedefledik.

UYGULAMA

Show TV, Kanal D ve TV8’de gerçekleştirdiğimiz bu çalışma için, en yüksek erişim elde edebileceğimiz programları seçtik. Bu doğrultuda, özel reklam kuşakları oluşturarak, ilk reklamda yayındaki spotumuzu, sonrasında o dönemde yayında olan ve GittiGidiyor’da satılan markaların ürünlerinin reklamlarını, kuşak sonundaki son reklamda da kuşağı hacklediğimizi aktaran özel spotumuzu izleyicilere gösterdik.

SONUÇ

Gerçekleştirdiğimiz bu çalışma ile 16,5 milyon kişiye ulaşırken, kuşakta yayınlanan tüm markaların GRP’lerini kendi lehimize kullanmış olduk ve çalışma sonucunda yayında bulunduğumuz saatlerde siteye gelen yeni ziyaretçi oranı %20 artarken, organik trafiğimizde %9 artış gerçekleşti. Her şeyden önemlisi, reklam formatlarına yeni bir bakış açısı getirerek, GittiGidiyor’da YokYok söylemi ve farkındalığını arttırmış olduk.