Fiat
'SAĞLAM İNSAN'
Çukur

AŞAĞIYA KAYDIRIN

AMAÇ

Televizyonda bir diziyi izlerken, bir anda o bölümün içinde yer alabilir misiniz?
Kolay değil… Ama biz olabilir dedik ve yola koyulduk.
Fiat Professional olarak “sağlam insanların sağlam tercihi” kampanyamızla “sağlam” modellerimizin imajını pekiştireceğimiz bir platform oluşturduk.
Oluşturduğumuz “Sağlam tercih” platformumuzu hikayesi “sağlam insanlar” üzerine kurulu olan Çukur dizisiyle de desteklemek, imajımızı kuvvetlendirmek istedik.
Amacımız içeriğin tamamen dizi izleyicilerinden oluştuğu, %100 organik içeriklerle yüksek erişim elde etmekti.

UYGULAMA

İlk olarak dizi izleyicilerine özel bir teaser yayınladık ve dizi duvarlarını onlara ayırdığımızı söyledik. Dediğimizi de yaptık ve gelen içeriklerlerle dizide yer alan duvarlarını boyadık. Sadece bununla da kalmadık. Gelen cümleleri Açıkhava üniteleriyle yaygınlaştırarak, Doblo kullanıcılarına özel araçlarına yapıştırabilecekleri sticker’lar ürettik. Bu şekilde medya satın almasıyla ulaşamayacağımız yüksek bir organik erişim mekanizması kurmuş olduk. Son olarak ise en önemli kısıma geldik ve dizi izleyicilerine “senin için sağlam insan kimdir?” diye sorarak, televizyon tarihinde ilk defa canlı entegrasyon yapılacağını ve çekecekleri videonun izledikleri bölümün içinde yer alacağını bilgisini verdik.
Marka, dizi ve kanalın sosyal medya hesapları ile birlikte geri sayımlı TV alt bantlar, Google adwords reklamları ve push notification’lar ile izleyiciyi dizinin içerisinde yer almaya davet ettik.
Senaryoyu dizi esnasında izleyiciden anlık video isteyecek şekilde kurguladık.
2 saat içerisinde gelen videoları dizi ekibi ile birlikte değerlendirip, seçilen videoyu dizinin finalindeki bir sahneye entegre ettik.

SONUÇ

İletişim süresince, 1.5 milyondan fazla etkileşim elde edilirken, dizide yer almak için 4.899 adet video paylaşıldı.
İçeriklerin %97’si pozitifken, izleyicilerin markayı yakın hissetme skoru takip etmeyenlere göre %20 fazla gerçekleşti.
En önemlisi bu çalışmayla içerik entegrasyonlarına yepyeni bir boyut kazandırdık.
aİletişim süresince, 1.5 milyondan fazla etkileşim elde edilirken, dizide yer almak için 4.899 adet video paylaşıldı.
İçeriklerin %97’si pozitifken, izleyicilerin markayı yakın hissetme skoru takip etmeyenlere göre %20 fazla gerçekleşti.
En önemlisi bu çalışmayla medya ajansı olarak, içerik entegrasyonlarına yepyeni bir boyut kazandırdık.
pompy wtryskowe|cheap huarache shoes| bombas inyeccion|cheap jordans|cheap air max| cheap sneaker|wholesale jordans|cheap china jordans|cheap wholesale jordans