Fiat
'SAĞLAM İNSAN'
Çukur

AŞAĞIYA KAYDIRIN

AMAÇ

Ezberbozan mottosu ile 2015 yılında lansmanı yapılan Egea iletişimde de ezberbozmalıydı. Bu noktada Türkiye’nin en çok izlenen dizilerinin birinde, ana karakterin vurulma sahneside unutulmayacak bir ikinci ekran deneyimi tasarladık.

UYGULAMA

Final sahnesi 360 derece çekildi ve shazamlanabilir hale getirildi. Final sahnesinde TV izleyicisi tetikçiyi görmezken, shazamlayanlar ise bunu görebilme ve TV’de yayınlanan bir içeriğe dahil olabilme şansına eriştiler. Deneyimi kaçıranlar için hazırlanan özel spotlar ve merak edenler için ise adwords reklamları ile iletişim desteklendi.

SONUÇ

Türkiye’de ilk defa yapılan bu iş ile anlık ikinci ekran deneyiminde dünya rekoru kırıldı. 57.578 kişi canlı olarak shazamlarken, hazırlanan video 2.3 milyon defa izlendi. Herşeyden önemlisi ekran tüketimine yeni bir deneyim ekleyerek marka iletişimini başka bir boyuta taşıdık.
pompy wtryskowe|cheap huarache shoes| bombas inyeccion|cheap jordans|cheap air max| cheap sneaker|wholesale jordans|cheap china jordans|cheap wholesale jordans